Σελίδα από ένα ημερολόγιο

Θέλω τη ζακέτα μου στους ώμους, την πικράδα του παγωμένου πια καφέ,

το σημάδι από ένα φαγωμένο κραγιόν στο άσπρο χείλος του,

μπλεγμένες τούφες στα δάχτυλά μου,

κι ησυχία.

Θέλω μόνο το μολύβι να ακούγεται πάνω στο χαρτί, να καταγράφει σκέψεις.

Θέλω το βράδυ να αφήνω το φως ανοιχτό. Θέλω φως.

Θέλω κάτι, ό,τι, για να μη νιώθω μόνη.

Τα ποιήματα της Γώγου στο κρεβάτι. Όποιον.

Κάτι, ό,τι, φως να ρίχνει στο σκοτάδι, σκιές να χορεύουν, να μη νιώθω μόνη.

Μια γουλιά νερό το μέσα μου λίγο να γεμίσει. Κι ησυχία.

Με εγκατέλειψαν ακόμη και τα αισθήματα, χάσκει μόνο το κενό που αφήσαν. Μια γουλιά νερό, λίγο να γεμίσει. Κι ησυχία.

Τριάντα είναι πολλά, μα και λίγα, όταν πρέπει να χωρέσεις ξεψυχισμένες υποσχέσεις. Μνήματα πολλά. Κι ησυχία.

Μη μιλάς.

Δεν χρειάζεται να μιλώ, ακούω τη φωνή μου στο μυαλό μου, παύει να συρίζει το κενό, παύει όσο ακούω το μολύβι

να ορθολογεί πάνω στο χαρτί,

όσο το ακούω να χαράζει την πορεία του για μια ακόμα διαγραφή.

Νιώθω το κορμί μου απ’ άκρη σ’ άκρη, κι ο χώρος αυτός μου ανήκει, τα όριά μου μου ανήκουν.

Χθες και σήμερα ονειρεύτηκα λουλούδια, κόκκινα και λευκά τριαντάφυλλα,

Ολάνθιστα,

Ονειρεύτηκα ένα σπίτι ολόδικό μου,

Σωστό σπιτικό,

Στη μέση σκεπτική στεκόμουν

τα δωμάτια πώς θα μοιραστώ με το σκύλο μου.

Σπιτικό σαφώς οριοθετημένο, με έναν κήπο ολάνθιστο, τον ουρανό κοιτούσα,

Που μπορούσα και πάλι να δω τον ουρανό,

Αντί για τσιμέντο. Ανάσα.

Θέλω τη ζακέτα μου στους ώμους, και φως, φως, λίγο τα μάτια μου να κλείσω,

Φως να χορεύει στο κόκκινο πανί πίσω από τα βλέφαρά μου. Θέλω φως

Και ησυχία,

Τους καταλαβαίνω τους ανθρώπους όταν μυρίζω τα μαλλιά τους,

Δεν θέλω να τους βλέπω, να τους ακούω.

Μόνο να μυρίζω τα μαλλιά τους. Ησυχία. Και μια ανάσα. Στα μαλλιά τους,

Στο μπλέξιμο των ορμονών που ο εγκέφαλος εκκρίνει,

Τη ζακέτα μου στους ώμους, φως, και ησυχία.

Leave a Reply

WordPress.com.

Up ↑

